poniedziałek, 9 maja 2011

Uwaga!! Zmiana adresu bloga!!!

Postanowiłam uporządkować swój blogizm i z dwóch kont, na których mam blogi, zrobić jedno. Wybaczcie mi, proszę, to zamieszanie, ale już mnie męczyło ciągłe przelogowywanie się pomiędzy dwoma kontami. Przenoszę więc tego bloga na moje drugie konto, tam gdzie jest e-mail, z którego korzystam i od tej chwili swoje rękodzieło będę prezentować pod adresem:
http://sarmatixart.blogspot.com/

Serdecznie zapraszam :-)

Z tej to okazji na moim nowym blogu organizuję candy inauguracyjne :-)
na które też zapraszam.


Chyba zawikłanie tłumaczę ;-)
Krótko więc i wprost:

Zapisy na candy TU
Zapisy na wyzwanie TU

2 komentarze:

  1. Pierwsza jestem?Może mi się po raz pierwszy poszczęści^_^
    Adres bloga zmieniony,info o candy i wyzwaniu zamieszczone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, ja, mnie wylosuj!!!
    ;-)))

    OdpowiedzUsuń