niedziela, 29 sierpnia 2010

Z tęczą

W komentarzu u Janeczki obiecałam pokazać tęczę, jaką któregoś dnia sfotografowałam za oknem. Niebo było "szalone", a światło niesamowite.
Oto więc tęcza





A teraz kartka, która zrobiłam dla Oazy



Kartka jest jeszcze świetlista jak letnie, słoneczne dni, lecz jest już w niej niepokój i dynamika zmiennej, wczesno-jesiennej aury. Właściwie kojarzy mi się z dynamiką zdjęć z tęczą :).
Kartkowa zawieszka na łańcuszku to noc Kairu i granaty - kolory raczej jesienne.

Na koniec zabawa, do której zaprosiła mnie Teresa (dziękuję!)
czyli 10 rzeczy, które lubię.
Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach

10 rzeczy, które lubię :)

1. Podróżować
2. Tworzyć
3. Fotografować
4. Rysować i malować
5. Słoneczne, gorące dni
6. Brzeg morski
7. Przyrodę
8. Duże miasta
9. Sztukę
10. Kawę

Do zabawy zapraszam moją siostrę Anię, Boniusię, Asjah, Agnieszkę (Rozitę), Duś, Asię (Niewielką), Różanego Anioła, Anię ("anibyleco"), Shenny i Linaewen

17 komentarzy:

  1. dziękuje za zaproszenie ;*
    zdjęcia tęczy mnie powaliły! przepiękne!
    karteczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, uwielbiam zdjęcia tęczy :D Mają w sobie i radość i jakąś magię...
    Dziękuję za zaproszenie, kurcze, moje pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem i tęczy i karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Tęcza i jej fotki obłędne! Jakie światło! Bomba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowite fotografie tęczy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zaproszenie :-). A tęcza jest przepiękna, jak ... tęcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zaproszenia na pewno skorzystam:)Tęcza magiczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia - tęcza ma w sobie jakiś dziwny urok Wanda

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Kartka śliczna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tęcza bajeczna! :)
    Dzięki za zaproszenie ale dlaczego tylko 10, 100 to ja rozumiem ale 10 ?:)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie ujęłaś to wspaniałe zjawisko przyrody!!!
    Karteczka,śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te zdjęcia tęczy ^_^ W ogóle tęcza ma w sobie niesamowitą magię...

    OdpowiedzUsuń
  13. ja juz widzialam tecze na wielu zdjeciach, zreszta nie tylko na zdjeciach, ale tak jak ty to ujelas jeszcze nie! Jestem zafascynowana Twoim zdjeciem.
    Karteczka oczywiscie piekna.

    OdpowiedzUsuń
  14. O! A ja właśnie w tej sprawie... Chciałam Cię zaprosić do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ci zazdroszczę tego widoku. Ale zrobiłaś fantastyczne zdjęcia, więc i ja mogę się tęczą zachwycać. Karteczka super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia tęczy są niesamowite :).
    A karteczka cudna :).

    OdpowiedzUsuń