piątek, 28 maja 2010

Dla Boniusi

W boniusiowej wymianie biżuterii wylosowała mi się Boniusia :)
Wczoraj przesyłkę z niespodzianką wysłałam, dziś już adresatka ją dostała.
Pokazuję więc zawartość :)


I kartka:


BIŻUTERIA DOKŁADNIEJ:

1, 2. Kolczyki i bransoletka


3. Naszyjnik


4. Zawieszka do komórki okazała się wyzwaniem zbyt dużym :/ i koniec końców zrobiłam po prostu zawieszkę - torebeczkę


5, Miała też być broszka. Dopadł mnie jednak gigantyczny, broszkowy brak pomysłu, którego nie udało mi się przezwyciężyć ani obejść. Zamiast broszki zrobiłam więc taki niebroszkowy zestaw:


5 komentarzy:

  1. cudeńka dostałam i jestem przeszczęśliwa... ;* raz jeszcze bardzo dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Boniusia szczęśliwą posiadaczką stadka kotów z torebką i zastawy kawowej!
    farciara ;)

    A moje kotkowe kolczyki noszą się znakomicie :)
    Justynko, jesteś Wielka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent! Kotki urocze, wiem, bo sama już takie posiadam :) A ten kawowy zestaw... coś dla kawoszki! Powiem, że ja też nigdy wcześniej nie robiłam ani broszki, ani przywieszki do telefonu, ale coś wymodziłam... teraz niecierpliwie czekam na reakcję obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj kawusia dynda sie w moich uszach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko przygotowałaś cudną niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń