poniedziałek, 22 listopada 2010

Chwalę się

W zeszłym tygodniu odebrałam przesyłkę z 2 przecudnymi patchworkowymi poszewkami, które zamówiłam u Agatki. Agatka szyje fantastyczne patchworki, które można zobaczyć na jej blogu patchworkowo.blogspot.com, natomiast moje nowe, piękne poszewki są na zdjęciach tutaj :-) Już z poduszeczkami w środku





Agatka przysłała mi jeszcze jeden prześliczny patchwork - poszewkę na wymianę za amonity. Oto ona



Agatko, bardzo, bardzo Ci dziękuję :-*
Minerałów nie pokazuję, bo dopiero dziś je wysłałam i na pewno nie dotarły ;-)

Dziś przyszła jeszcze jedna przesyłka - od Karolinki, z naszej prywatnej wymiany :-) Niestety było już zbyt ciemno, aby zrobić zdjęcia. Jutro rano postaram się obfocić i wrzucić na bloga cuda, które dostałam od Karolinki :-*

7 komentarzy:

  1. Yymm... Agatka robi piękne patchworki, podziwiam jej szycie ;-)) Przepiękne podszewki Ci się dostały ;-)) Te z zieleniami... Ym.. miodzio, z morskim motywem też śliczne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Nic dziwnego, że chwalisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne upominki. Masz się czym chwalić. Uwielbiam patchworki. Mam kilka, niestety nie są moim dziełem. Ale mam wielką ochotę coś samodzielnie uszyć.
    Mam nadzieję, że jutro dotrze do Ciebie i moja przesyłka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To masz teraz śliczne poduszki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te poszewki, a ta ostatnia... Genialne są! Jak tylko zamieszkam w końcu w swoim mieszkaniu, to na pewno uśmiechnę się do Agatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o!jakoś to przegapiłam . ciesze sie że poszewki się spodobały
    Czekam z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń